loading...
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
جسام بازدید : 252 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (1)
سلام به همه دوستان.از امروز تا ۳ پست بعدیم تصمیم گرفتم یه گریزی به کارای قبل بزنم و از

شعرهای قبلیم که تو وبم هست استفاده کنم و دوباره اونا رو بذارم.امیدوارم خوشتون بیاد:

                                  ((وصیت نامه))

وصیت من این است در این شب تاریک

که گم شده مردی میان کوچه باریک

نصیحت من این است که در این شب آبی

یابید ستاره ام چز دور٬چز نزدیک

وصیتی دارم با دلی پر از غصه

سفارشی دارم از گلی که نشکفته

سخن بگویم از شکوفه های زیبایی

که از طریق بلا گشته اند افسرده

وصیتی گویم با پرنده غمگین

چه ها٬چه ها گوید این اسیر دل چرکین

وصیتم این است از قفس رها گردیم 

پرکشیم به آسمان و رویم ازین قفس٬همین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط I LOVE YOU در تاریخ 1348/10/11 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز زیبا بود. کار خوبیه به قدیم ها هم سر بزنیم و دوباره آپشون کنیم
راستی نظرت با تبادل لینک چیه؟؟؟
اگه خواستی منو با نام I love you لینک کن بعد بیا بهم بگو با چه نامی لینکت کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 6,457