loading...
هرچه می خواهد دل تنگت بگو
جسام بازدید : 265 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)
 

بوسه ای بر قرآن

می زنم در دل شب

اشک ریزان به دعا

می مانم زیر لب

بر لبم راز و نیاز 

می روم سوی خدا

من تک و تنهایم 

عاشق رب و خدا

هیچ کس با من نیست

من تک و تنهایم

کس نمی داند من 

در چه احوالاتم 

دم به دم تا دم صبح

عاشقانه بی ریا

من دعا می خوانم

نزد درگاه خدا

در دلم آشوب است 

اشک بر دیده روان

بغض در عمق گلو

دستها به آسمان

یادم آید دیشب 

در پس رازو نیاز

شوقی در من شد پدید

هست این ماه نیاز

رمضان ماه خدا

بر شما تبریک باد

روزه هاتان مقبول

قلبتان نزدیک باد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 6,469